Compensatieregeling

30-03-2021


15 december sloten wij voor de tweede keer volledig onze deuren. Dit was voor ons en vele anderen een grote klap. Wij willen er opnieuw alles aan doen om enige vorm van compensatie te kunnen bieden. Na de vorige lockdown besloot On Campus om alle jaarabonnementen en 10-badenkaarten te verlengen met de helft van de tijd dat wij gesloten waren. Goed nieuws: ook dit keer gaan wij deze regeling treffen.
 

Gedeeltelijk verlengd

De lockdown houdt steeds langer aan. Wij merken dat dit vragen oproept. Wat gebeurt er met mijn abonnement? Wordt het vergoed? Wordt het verlengd? Die vraag kunnen wij nu beantwoorden. Je kaart wordt verlengd, mits je daar recht op hebt, met de helft van de tijd dat wij gesloten zijn geweest.

Let op: verlenging moet je zelf aanvragen. De verlenging vindt plaats op het moment dat wij weer open gaan. Vanaf dat moment reageren wij op de emails met aanvragen. 
 

Heb ik recht op verlenging?

Je hebt recht op verlenging als je in het bezit was of bent van een geldig jaarabonnement of 10-badenkaart gedurende de lockdown (vanaf 15 december t/m heden). Daarnaast dien je zelf de aanvraag hiervoor te doen, alleen dan kunnen wij de kaart verlengen. Nadat wij je email hebben ontvangen kijken wij of je inderdaad recht hebt op verlenging en met hoeveel weken. Dit laten wij na je aanvraag weten via een reactie op je email. Let op: wij kunnen de aanvragen pas verwerken wanneer wij weer open gaan. Eerder weten wij niet wat het maximaal aantal weken is dat gecompenseerd gaat worden.
 

Mijn abonnement liep af gedurende de lockdown

Het kan zijn dat je abonnement is afgelopen gedurende de periode dat wij gesloten waren. Ook dan heb je recht op verlenging. Er wordt gekeken op hoeveel weken je recht hebt. Voorbeeld: je abonnement liep nog acht weken door na de sluiting, dan wordt je kaart met de helft van deze periode verlengd, dus met vier weken.
 

Verlenging aanvragen

Jaarabonnementen

Heb je een jaarabonnement bij On Campus die geldig was gedurende de hele of een gedeelte van de periode van 15 december 2020 t/m heden? Dan krijg je een verlenging van de helft van de aantal weken. Liep je abonnement af gedurende deze periode (bijvoorbeeld op 10 februari 2021)? Dan kijken we aan de hand van de geldigheid van je abonnement hoeveel compensatie we je kunnen bieden.

 

Wil je verlenging aanvragen? Mail dan onderstaande gegevens naar info@on-campus.nl met als onderwerp: Aanvraag verlenging jaarabonnement.
Voor- en achternaam:
Postcode:
Telefoonnummer:
Type abonnement (fitness, (vrij warmwater)zwemmen, klimmen, combi):
Pasnummer:

 

Maandabonnementen

Liep jouw maandabonnement af gedurende de periode van 15 december t/m 1 januari? Dan kun je ons je gegevens mailen en wij kijken of je recht hebt op verlenging.

 

Wil je verlenging aanvragen? Mail dan onderstaande gegevens naar info@on-campus.nl met als onderwerp: Aanvraag verlenging maandabonnement.
Voor- en achternaam:
Postcode:
Telefoonnummer:
Type abonnement (fitness, (vrij warmwater)zwemmen, klimmen, combi):
Pasnummer:

 

10-badenkaarten

Liep je badenkaart af gedurende de sluiting en had je nog een aantal knippen op de kaart staan? Dan bieden we compensatie. De hoeveelheid compensatie is afhankelijk van de tijd dat je badenkaart nog geldig was. Wanneer je middels email verlenging hebt aangevraagd ontvang je in een reactie met hoeveel weken je kaart verlengd is. Let op: het verwerken gebeurt pas wanneer wij weer open gaan.

 

Wil je verlenging aanvragen? Mail dan onderstaande gegevens naar info@on-campus.nl met als onderwerp: Aanvraag verlenging 10-badenkaart.
Voor- en achternaam:
Postcode:
Telefoonnummer:
Type abonnement (banenzwemmen, aquasporten, therapiezwemmen of warmwaterzwemmen):
Pasnummer:

*Onder 10-badenkaart verstaan wij 10x banenzwemmen, aquasporten, therapiezwemmen en vrij warmwaterzwemmen.

 

Verwerking van de verlenging

De verlengingen worden verwerkt wanneer wij weer open gaan. Dit heeft ermee te maken dat wij nu niet weten wat het maximaal aantal weken is dat je kaart verlengd kan worden. Vanaf dat moment reageren wij op de emails met aanvragen. 

 

Start buiten trainingen

Wanneer wij weer open mogen is nog niet duidelijk. Dit hangt af van de maatregelen die de overheid stelt. Wij houden alle versoepelingen nauwlettend in de gaten en zodra er een mogelijkheid is om een vorm van sport aan te bieden, zullen wij deze benutten.

Goed nieuws: maandag 8 maart starten wij met het aanbieden van buitensporten: duo trainingen en bootcamp. Meer weten? Lees het nieuwsbericht.
 

Tot online

Wij bieden nog steeds elke week online lessen aan. Zijn je credits op? Geen probleem. Stuur een email naar info@on-campus.nl en wij geven je gratis een aantal credits. Op die manier kom je de lockdown sportief door. Voor updates rondom het coronavirus raden wij je aan On Campus te volgen op social media (@OnCampusZwolle).
 

Wij hopen de komende tijd nog steeds te kunnen rekenen op je begrip. Heb je vragen over bovenstaand? Stuur dan een mailtje naar info@on-campus.nl of neem telefonisch contact op met onze receptie via 088 – 469 70 00

Delen op Google +

Meer nieuws